Позашкільна освіта в інклюзії. Проект МОН для громадского обговорення
До УВАГИ батьків дітей з особливими освітніми потребами та педагогічних працівників! Діти з ООП мають таке саме право, на позашкільну освіту, як і діти з типовим розвитком. Позашкільна освіта – це важлива частина становлення інклюзивного суспільства.
Будь ласка, долучайтеся до обговорення, це дуже важливо для дітей з аутизмом та іншими ООП.
На сайті Міністерства освіти та науки України опубліковано проект для громадського обговорення проект Порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти, який має на меті правове урегулювання організації освітнього процесу в системі позашкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Порядком передбачено вимоги до організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти для забезпечення рівних прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну позашкільну освіту, зокрема:
- обов’язкове створення інклюзивних та/або спеціальних груп або інших організаційних форм навчання в системі позашкільної освіти у разі звернення батьків (законних представників) дитини з особливими освітніми потребами;
- адаптація освітнього процесу відповідно до потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами;
- залучення при необхідності відповідно до висновку ІРЦ до освітнього процесу асистента вчителя з метою оптимізації освітнього процесу та досягнення його результативності.
Очікується, що реалізація порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти матиме позитивний вплив на розвиток інклюзивної освіти та задоволення права осіб з особливими освітніми потребами на позашкільну освіту.
Документ підготовлено на виконання статті 19 та статті 20 Закону України «Про освіту».
Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 18 вересня 2018 року у письмовому вигляді та електронною поштою за адресами: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135; e-mail: [email protected], Савицька Оксана Олександрівна.